Sugestii:
In cazul in care aveti sugestii sau chiar nemultumiri cu privire la un produs achizitionat de pe site-ul nostru, va rugam sa expediatii un email in acest sens pe adresa contact@optimashop.ro in care sa specificiati cat mai multe detalii in baza carora sa putem identifica si prelucra mesajul dumneavoatstra (numele complet si corect, data comenzii si numarul de comanda).
Reclamatii:
Reclamatiile privind produsele comercializate pe site-ul www.optimashop.ro vor fi aduse la cunostinta S.C. Optima Derma Line SRL in maximum 48 de ore de la receptionarea produselor pentru a putea rezlova in cel mai scurt timp posibil cazul dumneavoastra.
Daune la transport:
Daca produsele primite se dovedesc a avea daune din cauza transportului, clientul este obligat sa reclame aceste daune la contact@optimashop.ro in maxim 12 ore la primirea produselor.
Reclamatii catre ANPC:
Pentru a depune o reclamatie la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului, va rugam sa accesati www.anpcnet.ro, unde puteti afla cum se poate depune o reclamatie, precum si datele de contact ale autoritatilor judetene/nationale unde puteti depune reclamatiile.