SUS

Intrebari frecvente

Cum pot comanda?

Puteti accesa sectiunea speciala “Cum Cumpar?”

Cat costa transportul?

Puteti accesa sectiunea speciala “Livrarea Produselor

Care sunt modalitatile de plata?

Puteti accesa sectiunea speciala “Metode de plata”

Se fac livrari Internationale?

OptimaShop.ro livreaza doar pe teritoriul Romaniei.

In cat timp pot primi comanda?

Comanda va pleca din depozitul OptimaShop.ro in termen de 2 – 7
zile incluzand astfel si perioadele exceptionale cu trafic ridicat (campanii promotionale, Black Friday, perioada soldari)

Cum pot verifica statusul comenzii?

In momentul in care comanda va fi predata firmei de curierat, se va genera automat un numar de urmarire al comenzii (AWB), pe adresa de email existenta in formularul de comanda. Exceptie fac comenzile din Bucuresti livrate de echipa de distributie Livrator Optimashop.

Pot adauga produse dupa ce am trimis comanda?

Nu se pot adauga produse suplimentare la o comanda deja plasata. Comanda se poate anula in termen de 10 minute de la trimitere, sau se poate anula la cerere, in cazul in care aceasta nu a fost trimisa spre livrare printr-o instiintare la adresa de email contact@optimashop.ro, urmand ca apoi sa trimiteti o noua comanda.

Se pot cumula mai multe comenzi pentru a nu plati transport?

Comenzile nu se pot cumula intrucat AWB-ul pentru livrare este generat automat pentru fiecare comanda individuala in parte.

v

OptimaShop este o platforma de beauty interactiva, complexa, onesta si deschisa tuturor iubitoarelor de frumos, indiferent de natura vizitei – descoperirea gamelor cosmetice din portofoliu, obtinerea de informatii detaliate referitoare la produsele recomandate pentru o problema particulara a tenului, sau exersarea reflexului de a cumpara ceea ce se potriveste tipului si nevoilor pielii, nu doar ceea ce este la moda.

Reset Password

15 − six =