Afișez 1–16 din 36 de rezultate
DELAROM
The natural science of beauty.
Christine si Andre Benet, avand o experienta de peste 30 de ani in lumea cosmeticelor selective, si-au cultivat pasiunea pentru aromoterapie si au aprofundat stiinta ingrijirii pielii.
In anii 80 au creat primul lor brand renumit, Decleor.
In anii 90 au achizitionat si dezvoltat brandul de referinta Darphin ce a devenit lider al produselor ce au la baza aromoterapia.
Din 2009 au pus bazele brandului Delarom (De L'Arome) ce asociaza moleculele obtinute prin bio-tehnologie din extracte din plante cu uleiuri esentiale pure 100% datorita proprietatilor lor valoroase, dezvoltand formule specifice pentru hidratare si protectie celulara. Prin Biotehnologie, cu ajutorul sistemelor vii, naturale, in medii endotoxin-free se obtin activi valorosi cum ar chiar Acidul Hialuronic. Combinand aromoterapia cu aromocologia si fitoterapia creeaza game inovatoare foarte avansate pentru ingrijirea pielii ce intregesc sanatatea si frumusetea acesteia.
- Aromaterapia este o metoda de tratament ce utilizeaza extracte naturale din plante pentru ameliorarea starii de sanatate si atingerea unei stari de bine. Uneori este numita si terapia cu uleiuri esentiale in beneficiul sanatatii trupului, mintii si spiritului.
- Aromacologia studiaza influenta aromelor asupra comportamentului si starii emotionale. Atunci cand aceste uleiuri sunt mirosite, prin inhalare, activii trimit mesaje catre creier, ajutand echilibrarea emotionala.
- Fitoterapia este o medicina veche, traditionala, bazata pe utilizarea proprietatilor farmacologice ale activilor naturali.
- Eficienta produselor Delarom se datoreaza atat asocierii inedite de activi puri in concentratii optime, performantelor galenice cat si aromelor utilizate raspunzand astfel exigentelor din ce in ce mai crescute ale consumatorilor ce doresc sa experimenteze si acasa beneficiile unui SPA
- Ingrediente naturale alese in concentratii mari;
- Utilizarea rezultatelor unor cercetari stiintifice avansate;
- Experienta de exceptie pentru crearea unui brand global de infrumusetarea si totodata crearea unei stari de bine;
- Educarea consumatorilor cu privire la beneficiile formulelor, aromelor si ritualurilor corecte si complexe de ingrijire a pielii.