RETURNAREA PRODUSELOR PARAFARMACEUTICE PRECOMANDATE
In afara cazurilor invocate mai sus, clientul are dreptul ca, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produselor precomandate, sa notifice in scris SC Optima Derma Line SRL asupra deciziei sale de a renunta la produsele precomandate, fara obligativitatea invocarii unui motiv anume. SC Optima Derma Line SRL are obligatia sa returneze in termen de 30 zile lucratoare contravaloarea produselor parafarmaceutice precomandata, daca acestea au fost achitate.
RETURNAREA PRODUSELOR FARMACEUTICE PRECOMANDATE
Produsele farmaceutice NU se pot returna.
POLITICA DE RETUR COSMETICE
Optima Derma Line respecta prevederile Ordonantei de urgenta nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanta, ce confera cumparatorului dreptul ca in termen de 14 zile de la primirea tuturor produselor cumparate, sa le returneze, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Conform prevederilor acestei ordonante, produsele pot fi returnate numai daca sunt in aceeasi stare in care au fost livrate, inclusiv ambalajul.
Nu se accepta pentru returnare produse care prezinta forme de consum sau uzura, cu ambalajul desfacut sau desigilat, care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Daca te gandesti sa returnezi un produs, te rugam iei aceasta decizie inainte de a-l deschide/desigila/utiliza. Dreptul de a face retur, prevazut la articolul 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014, exista pentru a iti permite sa examinezi produsul asa cum ai face-o intr-un magazin, nu pentru a-ti oferi utilizarea gratuita.
Daca doresti sa returnezi un produs achizitionat de pe www.optimashop.ro te rugam sa urmezi umatorii pasi:
1. Exprima-ti dorinta de returnare a produsului (care trebuie sa se incadreze in standardele mentionate mai sus) printr-un e-mail la contact@optimashop.ro, in care trebuie specificat numarul comenzii, numele complet si numarul de contact, daca se doreste inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii. In cazul in care doresti sa primesti contravaloarea produsului, te rugam sa ne trimiti un cont IBAN in lei pentru returnarea sumei.
2. Produsele pot fi returnate personal sau cu ajutorul curierului, caz in care dumneavoastra veti suporta integral costul transportului. Coletele trimise cu plata catre Optima Derma Line, fara un acord prealabil, vor fi refuzate.
3. Coletul va contine produsul pe care doresti sa il returnezi, ambalat corespunzator in bula protectoare, pentru a nu se deteriora pe parcursul transportului, intr-o cutie inchisa cu banda adeziva. De asemenea, te rugam sa returnezi produsul impreuna cu documentele insotitoare. Daca ai beneficiat de produse promo sau cadou, va trebui sa le returnezi si pe acestea in stare intacta. Ataseaza in colet si cererea de retur completata si semnata.
Nu se accepta retururi efectuate prin Posta Romana sau Prioripost!
4. Coletul va fi expediat catre Optima Derma Line, Strada Agricultori, Nr. 60, Sector 2, Bucuresti, iar costul transportului va fi suportat de catre tine
5. Odata ajuns la noi, departamentul specializat va face receptia cantitativa si calitativa a produsului returnat, pas atent supravegheat si monitorizat. Daca produsul returnat nu indeplineste criteriile de mai sus, el iti va fi reexpediat, costul transportului fiind in sarcina clientului.
6. Odata indeplinite conditiile de retur, in cazul in care se doreste rambursarea sumei, banii vor fi virati in contul specificat in mail-ul de retur urmand ca banii sa fie vizibili in cont in maxim 14 zile calendaristice din momentul in care produsul ajunge fizic la depozit. In cazul in care doresti inlocuirea produsului, iar acesta indeplineste coditiile de retur, te vom contacta in cel mai scurt timp in vederea inlocuirii si expedierii noului produs. Costul transportului pentru expedierea produsului dorit este in sarcina ta, daca comanda nu indeplineste conditiile de valoare pentru a beneficia de transportul gratuit.