SUS

Shop

Gel dus cu Trandafir si Crin alb, Lysedia Gel douche sublimant, 200 ml

33,72lei

Fata si corp. Toate tipurile de piele.

Stoc epuizat

Descriere

Confera catifelare si confort pielii.

  • Testat dermatologic.
  • Fara parabeni, fenoxietanoli.

Ingrediente

AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM CHLORIDE, COCO-GLUCOSIDE, POLYSORBATE 20, PARFUM, DMDM HYDRANTOIN, DISODIUM EDTA, BUTYLENE GLYCOL, GLYCERIN, POLYQUARTERNIUM-7, LILIUM CANDIDIUM FLOWER EXTRACT, SODIUM BENZOATE, CITRIC ACID, ROSE EXTRACT, CI 19140, POTASSIUM SORBATE, CI 15985, CI 42090, BENZYL SALICYLATE, HEXYL CINNAMAL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, LINALOOL, ALPHA ISOMETHYL IONONE.

Brand

Lysedia

Lysedia dezvolta produse cosmetice antiage avansate din punct de vedere tehnic din 1999. O echipa multidisciplinara de medici farmaceutici și medici dermatologi a creat produse de ingrijire a pielii pentru lifting si antiage, care ofera rezultate reale, masurabile.

Aceste produse sunt derivate direct din cele mai noi tehnici de medicina cosmetica si sunt complet complementare cu procedurile cosmetice. Toate produsele au fost formulate folosind extracte din plante care ajuta la obtinerea efectului dorit.

Cand Dr. Isabelle Margnat a cumparat Lysedia în 2012, a facut mult mai mult decat sa achizitioneze un laborator de produse cosmetice: a transformat in realitate visul unei tinere fete care inventa creme in bucatarie pentru a le aplica papusilor ei. Ea a avut intotdeauna un singur scop în viata, acela de a-si crea propria linie de produse pentru ingrijirea pielii. Avand un tata farmacist in industria cosmetica si o mama medic care testa diverse texturi pentru industria alimentara, Isabelle Margnat este o „fanatica” in texturi.

Aceasta dragoste pentru formule i-a modelat drumul: dupa ce a devenit farmacist, si-a exersat pasiunea in industria cosmetica formuland produse de ingrijire solara, inainte de a-si cumpara propria farmacie. Dar ea a preferat intotdeauna produsele de infrumusetare decat medicamentele.

Ramanand loiala visului ei, a dorit sa creeze produse antiage care sa ofere rezultate masurabile ale medicinei estetice, dar fara dezavantaje. Cand a aparut ocazia de a achiziționa Laboratoarele Lysedia, ea a stiut imediat ca aceasta este destinul ei.

A pastrat spiritul brandului, creat cu 17 ani mai devreme de o echipa de farmacisti si medici esteticieni: dezvoltand produse antiage eficiente care combina cele mai bune inovatii în medicina cosmetica. Pe baza expertizei sale, a decis sa reformuleze fiecare dintre produse pentru a adauga o doza de glamour texturilor cat si ambalajelor, farmec texturilor și ambalajelor. Datorita efectelor de lifting, mezolift si botox-like, Lysedia a reusit in aceasta provocare: si anume de a le oferi femeilor expertiza in frumusete fara interventia acelor si a disconfortului.

"Femeile din ziua de azi sunt mai preocupate de frumusetea lor si aloca mai mult timp acestui aspect, incercand sa isi mentina pielea neteda, supla si stralucitoare cat mai mult timp posibil.

Vor sa profite de inovatiile timpurilor in care traiesc, sa testeze cele mai noi ingrediente active pe care le poate oferi cercetarea estetica - fara suferinta si fara riscurile unei operatii estetice.

De aici si marea preocupare a Laboratoarelor Lysedia: sa formuleze cele mai bune produse și protocoale de varf pentru ingrijirea pielii, astfel incat femeile sa se poata bucura de cele mai noi inovatii ale medicinei estetice in propriile case, fara durere.

Astfel ca azi Laboratoarele Lysedia ofera: produse pentru lifting, revitalizare, modelare si conturare a corpului, produse care deservesc nevoille femeilor in materie de cosmetica, zi de zi, in fiecare moment al vietii lor."

Isabelle Margnat

Informații suplimentare

Greutate 0.2 kg
Brand

Lysedia

Tip Piele

Toate Tipurile

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Gel dus cu Trandafir si Crin alb, Lysedia Gel douche sublimant, 200 ml”

Adresa ta de email nu va fi publicată.

v

OptimaShop este o platforma de beauty interactiva, complexa, onesta si deschisa tuturor iubitoarelor de frumos, indiferent de natura vizitei – descoperirea gamelor cosmetice din portofoliu, obtinerea de informatii detaliate referitoare la produsele recomandate pentru o problema particulara a tenului, sau exersarea reflexului de a cumpara ceea ce se potriveste tipului si nevoilor pielii, nu doar ceea ce este la moda.

Reset Password

eighteen + 16 =