SUS

Shop

MEDICEUTICS® BALSAM BUZE ANTIRID RESTRUCTURANT 15 ML

119,07lei

 

Formula foarte perfomanta cu actiune tripla:

  • Hidrateaza, protejeaza si repara buzele afectate si uscate.
  • Imbogatit cu agenti hidratanti si restructuranti ( Acid Hialuronic, Vit.E, molecule izolate din Centela Asiatica).
  • Contine ceruri vegetale emoliente in concentratii mari ( jojoba, mimoza, floarea soarelui).
  • Camleaza buzele fragilizate ( crapaturi, post injectii cu Acid Hialuronic, etc.)
  • Protejeaza buzele impotriva agresiunilor mediului extern.
  • Produs unisex si 100% fabricat in Franta.
  • Fara parabeni, silicon, alergeni, fara efecte potentiale ce ar putea perturba sistemul endocrin.
  • Rezultate vizibile imediat.
  • Uz extern.

 

 

În stoc

- +

Descriere

Formula ultra performanta cu actiune antiage tripla

Bine de știut:

Balsamul Restructurant Mediceutics a fost creat initial la cererea unui laborator renumit de medicina estetica pentru a fi recomandat in hidratarea, calmarea si repararea buzelor in urma procedurilor estetice de injectare a acidului hialuronic. Astfel ca, inainte de a fi disponibil pentru comercializare catre consumatori, si-a dovedit eficienta printr-un test clinic unic de peste 70 000 de femei, un veritabil crash-test cosmetic autentic. Hidrateaza, protejeaza si repara buzele uscate si deteriorate. Are la baza molecule hidratante si restructurante (acid hialuronic, vitamina E, molecule izolate de Centela Asiatica) si este puternic concentrat in ceara vegetala emolienta (jojoba, mimoza, floarea soarelui). Restabileste confortul si catifelarea buzelor pentru rezultate vizibile de infrumusetare si aspect intinerit. Amelioreaza senzatia de sensibilitate a buzelor si le protejeaza de efectele daunatoare ale mediului inconjurator.

Ingrediente principale active

– Sfere de Acid Hialuronic
– Vitamina E
– Molecule izolate (asiaticoside) de Centela Asiatica
– Acid Gliciretic
– Ceruri esentiale Jojoba, Mimosa si Floarea Soarelui

Prezentare: tub 15 ml

Utilizare

Aplicati 1-4 ori pe zi pe buzele sanatoase sau fragilizate, afectate (crapaturi, post acte dermato estetice, în îngrijirea post-procedură (de exemplu, după injecții cu acid hialuronic). Uz extern

Ingrediente: POLYISOBUTENE, HYDROGENATED POLYDECENE, ACACIA DECURRENS/JOJOBA/SUNFLOWER SEED CERA (WAX)/POLYGLYCERYL-3 ESTERS, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, COCOGLYCERIDES, COPERNICIA CERIFERA CERA (CARNAUBA WAX), OZOKERITE, HYDROGENATED STYRENE/ISOPRENE COPOLYMER, ETHYLHEXYL PALMITATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, GLYCYRRHETINIC ACID, VANILLIN, TOCOPHERYL ACETATE, ASIATICOSIDE, ASIATIC ACID, MADECASSOSIDE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, BUTYLENE GLYCOL, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, SODIUM HYALURONATE, HEXYLENE GLYCOL.

Brand

Mediceutics

MEDICEUTICS ® este un brand de generatie noua, mai eficient si mai tintit, formulat pentru a pregati, completa si optimiza rezultatele procedurilor estetice sau pentru cei care nu opteaza pentru astfel de proceduri, pentru a putea experimenta acasa utilizarea acestui tip de cosmetice dermo-estetice urmand o noua rutina zilnica pentru ingrijirea pielii. Numele brandului confirma imbinarea dintre elementele tehnice din domeniul dermo-estetic cu tendintele moderne ale cosmeticii de nivel inalt. Asocierea a doi experti de mare succes a dus la crearea acestui brand inovator:
  • Francois Niforos, un renumit chirurg specializat in chirurgie reconstructiva si estetica, un lider de opinie in acest domeniu, membru al unor societati medicale de prestigiu ce sustine cu regularitate conferinte internationale, Managerul propriei Clinici de Chirurgie Estetica din Lyon
  • Clinique Niforos-Medispa si L’Institute de la Face (recunoscute atat ca si clinici de referinta cat si pentru testele clinice efectuate, renumitele Laboratoare Allergan fiind unul dintre cei mai importanti si traditionali parteneri).
  • Xavier Chirico, inginer si doctor in Chimie Organica, absolvent al ESCOM – Franta si Florida State University – USA, avand experienta valoroasa in urma colaborarilor cu majoritatea companiilor cosmetice din Europa, America si Asia, a inteles importanta dezvoltarii medicinei estetice si, dupa 10 ani de experienta in industria cosmetica a avut expertiza necesara pentru formularea acestui brand inovator, optimizand efectele asocierii ingredientelor cu galenica adecvata.
Astfel, gratie acestei asocieri de succes a fost creat MEDICEUTICS ®, brand de generatie noua, cu formule recunoscute, mai eficiente, mai targetate, eliminand non-esentialul.

Key Points

  • Primul brand cosmeceutic francez conceput de medici esteticieni in baza unei experinte practice foarte concrete, oferind astfel tuturor consumatorilor o noua generatie de formule confirmate, mai eficiente, mai precise si fara activi non-esentiali.
  • Destinat tuturor consumatorilor, dar creat si pentru a pregati, prelungi si optimiza procedurile cosmetice estetice efectuate in cabinetele private sau clinici, combina inovatia, eficacitatea si siguranta in utilizare cu toleranta ridicata si o textura premium.
  • Gama scurta si concisa de produse tintite clar pe nevoile pielii.
  • Pozitionat ca un brand tehnic, NU chimic, intrucat produsele contin in medie 83% ingrediente naturale.
  • Primul si unicul brand francez creat de medici esteticieni.
  • Toate produsele sunt unisex si 100% fabricate in Franta.
  • Mediceutics este un brand cosmeceutic (produse cosmetice ce contin ingrediente cu beneficii medicale ce pot fi utilizate acasa).
  • Toleranta ridicata si formule demonstrate clinic.
  • Cele mai eficiente ingrediente active in concentratiile cele mai mari cu texturi agreabile.
  • Fara parabeni, silicon, alergeni, fara efecte potentiale ce ar putea perturba sistemul endocrin
  • Rezultate vizibile imediat

Informații suplimentare

Greutate 0.05 kg
Varsta

20 ani+

Brand

Mediceutics

Utilizare In

Sarcina

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „MEDICEUTICS® BALSAM BUZE ANTIRID RESTRUCTURANT 15 ML”

Adresa ta de email nu va fi publicată.

v

OptimaShop este o platforma de beauty interactiva, complexa, onesta si deschisa tuturor iubitoarelor de frumos, indiferent de natura vizitei – descoperirea gamelor cosmetice din portofoliu, obtinerea de informatii detaliate referitoare la produsele recomandate pentru o problema particulara a tenului, sau exersarea reflexului de a cumpara ceea ce se potriveste tipului si nevoilor pielii, nu doar ceea ce este la moda.

Reset Password

two × 5 =