SUS

Shop

Tratament exfoliant fata, Mediceutics Nettoyant Pre-peel, 50 ml

184,53lei 166,08lei

Exfoliaza in profunzime. Piele grasa, cu tendinta acneica (mai putin acneea inflamatorie), piele ingrosata (ex pielea de pe fata barbatilor), piele fototip inchis (ex Orientul Mijlociu), pigmentata sau asfixiata (pielea fumatorilor si alte tipuri de piele terna), pori dilatati. Nerecomandat pielii hipersensibile si reactive sau iritate datorita acidului glicolic si pH-ului scazut. Se poate utiliza dupa trecerea bronzului pentru a indeparta celulele moarte.

În stoc

- +

Descriere

Tratament de exfoliere care regleaza pielea, oferind acasa o adevarata curatare profunda dermatologica a pielii
Integrat in mod obisnuit in diferite protocoale de medicina si dermatologie estetica, cum sunt cele pentru peeling, curatare profunda a tenului sau pregatirea pielii pentru injectari

  • Exfoliere si reglare cutanata.
  • Contine acid glicolic bioperformant.
  • Gel transparent, lejer parfumat

Concentrat cu acid glicolic bioperformant activ puternic ce permite exfolierea blanda a stratului cornean si eliminarea celulelor moarte, a impuritatilor si poluantilor.
Pregateste pielea pentru a eficientiza efectul celorlalte produse ale gamei conferind totodata stralucire si uniformizare.

Ingrediente active principale

Ingrediente naturale 83.2%

– Acid Glicolic pur. Acidul a fost formulat intr-o matrice specifica unui gel, compatibila formulelor cu un pH foarte scazut. Astfel 100% din acidul incorporat ramane in forma sa bioactiva.
– pH scazut – garanteaza o formula exfolianta unica, non iritanta cu AHA

Utilizare

In functie de tipul de piele si sensibilitatea ei, se poate utiliza dimineata si/sau seara pe pielea uscata si curata, intrucat apa poate modifica pH-ul exfoliantului. Aplicati cu miscari circulare pentru a spuma, lasati sa actionize 2 minute apoi clatiti cu apa. Se poate umezi varful degetelor pentru a favoriza intinderea si spumifierea gelului. Uz extern. Evitati zona ochilor

O usoara senzatie de furnicaturi poate aparea in timpul aplicarii acesta fiind efectul acidului asupra pielii. Adaptati frecventa utilizarii precum si timpul de actionare pe piele in functie de tipul si sensibilitatea pielii:
– De exemplu pe pielea groasa si grasa, pielea barbatilor cat si pielea etnica – se poate aplica de 2 ori pe zi, dimineata si seara;
– Pielea normala – o data pe zi, de preferabil seara
– Pielea subtire, sensibila – rutina progresiva 1-2 ori pe saptamana, seara. La inceput se aplica si apoi se clateste, apoi progresiv, se poate lasa sa actioneze 2-3 minute.

Ingrediente: Aqua (Water), Glycolic Acid, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Hydroxide, Sodium Chloride, Parfum (Fragrance)

Brand

Mediceutics

MEDICEUTICS ® este un brand de generatie noua, mai eficient si mai tintit, formulat pentru a pregati, completa si optimiza rezultatele procedurilor estetice sau pentru cei care nu opteaza pentru astfel de proceduri, pentru a putea experimenta acasa utilizarea acestui tip de cosmetice dermo-estetice urmand o noua rutina zilnica pentru ingrijirea pielii. Numele brandului confirma imbinarea dintre elementele tehnice din domeniul dermo-estetic cu tendintele moderne ale cosmeticii de nivel inalt. Asocierea a doi experti de mare succes a dus la crearea acestui brand inovator:
  • Francois Niforos, un renumit chirurg specializat in chirurgie reconstructiva si estetica, un lider de opinie in acest domeniu, membru al unor societati medicale de prestigiu ce sustine cu regularitate conferinte internationale, Managerul propriei Clinici de Chirurgie Estetica din Lyon
  • Clinique Niforos-Medispa si L’Institute de la Face (recunoscute atat ca si clinici de referinta cat si pentru testele clinice efectuate, renumitele Laboratoare Allergan fiind unul dintre cei mai importanti si traditionali parteneri).
  • Xavier Chirico, inginer si doctor in Chimie Organica, absolvent al ESCOM – Franta si Florida State University – USA, avand experienta valoroasa in urma colaborarilor cu majoritatea companiilor cosmetice din Europa, America si Asia, a inteles importanta dezvoltarii medicinei estetice si, dupa 10 ani de experienta in industria cosmetica a avut expertiza necesara pentru formularea acestui brand inovator, optimizand efectele asocierii ingredientelor cu galenica adecvata.
Astfel, gratie acestei asocieri de succes a fost creat MEDICEUTICS ®, brand de generatie noua, cu formule recunoscute, mai eficiente, mai targetate, eliminand non-esentialul.

Key Points

  • Primul brand cosmeceutic francez conceput de medici esteticieni in baza unei experinte practice foarte concrete, oferind astfel tuturor consumatorilor o noua generatie de formule confirmate, mai eficiente, mai precise si fara activi non-esentiali.
  • Destinat tuturor consumatorilor, dar creat si pentru a pregati, prelungi si optimiza procedurile cosmetice estetice efectuate in cabinetele private sau clinici, combina inovatia, eficacitatea si siguranta in utilizare cu toleranta ridicata si o textura premium.
  • Gama scurta si concisa de produse tintite clar pe nevoile pielii.
  • Pozitionat ca un brand tehnic, NU chimic, intrucat produsele contin in medie 83% ingrediente naturale.
  • Primul si unicul brand francez creat de medici esteticieni.
  • Toate produsele sunt unisex si 100% fabricate in Franta.
  • Mediceutics este un brand cosmeceutic (produse cosmetice ce contin ingrediente cu beneficii medicale ce pot fi utilizate acasa).
  • Toleranta ridicata si formule demonstrate clinic.
  • Cele mai eficiente ingrediente active in concentratiile cele mai mari cu texturi agreabile.
  • Fara parabeni, silicon, alergeni, fara efecte potentiale ce ar putea perturba sistemul endocrin
  • Rezultate vizibile imediat

Informații suplimentare

Greutate 0.05 kg
Brand

Mediceutics

Tip Piele

Grasa

Varsta

25 ani+

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Tratament exfoliant fata, Mediceutics Nettoyant Pre-peel, 50 ml”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

v

OptimaShop este o platforma de beauty interactiva, complexa, onesta si deschisa tuturor iubitoarelor de frumos, indiferent de natura vizitei – descoperirea gamelor cosmetice din portofoliu, obtinerea de informatii detaliate referitoare la produsele recomandate pentru o problema particulara a tenului, sau exersarea reflexului de a cumpara ceea ce se potriveste tipului si nevoilor pielii, nu doar ceea ce este la moda.

Reset Password